GENEL BİLGİLER

ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ/ŞIRNAK MESLEK YÜKSEKOKULU/BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ/BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI PR./ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı  Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları,Kurumsal Sosyal Sorumluluk,İtibar Yönetimi

Bağlantılar

şırnak üniversitesi

Akademik Görev

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

2019-
ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ

ŞIRNAK MESLEK YÜKSEKOKULU  BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ

Kitap

Makale

1PROJECTION OF SELF-REPRESENTATION IN ADVERTISEMENTS IN THE CONTEXT OF GOFFMAN'S THEORY OF SELFPRESENTATION: AN ADVERTISING ANALYSIS

IŞIK ÖZLEM, CİN HAVAR, Yayın Yeri:The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication - TOJDAC, 2023

Uluslararası Hakemli  TR DİZİN  Özgün Makale


2Lüks Markaların Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çalışmalarına Yönelik Bir Araştırma

CİN HAVAR, Yayın Yeri:KASTAMONU İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2019

Ulusal Hakemli  SCI  Özgün Makale


Bildiri

Eğitim Bilgileri

Doktora

2022-
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR)/

Tez : 

Yüksek Lisans

2016-2018
MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/HALKLA İLİŞKİLER (YL) (TEZLİ)/

Tez : Lüks markaların kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarına yönelik bir araştırma

Yüksek Lisans

2016-2018
MARMARA ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM (YL) (TEZLİ)/

Tez : Lüks markaların kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarına yönelik bir araştırma

Lisans

2012-2016
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Tez : 

Lisans

2012-2016
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR. (İÖ)/

Tez : 

Yönetilen Tezler

Projeler

İdari Görev